Стратегія

У Facebook підкреслили, що дотримуються вдумливого і зваженого підходу до майбутніх робочих процесів. Тому розглядають режим віддаленої роботи як одну з довгострокових стратегій компаній і шукають людину, яка очолить цей напрям.

«Ми збираємося стати найперспективнішою компанією в галузі віддаленої роботи. У нас буде продуманий і відповідальний план, як це зробити», – заявив Марк Цукерберг.

Читайте також: Дистанційна робота в законі: що пропонують депутати

Кого шукають

Потенційний кандидат має розробляти й реалізовувати стратегію переведення співробітників на «дистанційку». Тому від нового працівника очікують, що він буде стратегічним мислителем, який зможе організувати віртуальні команди

«Наш ідеальний кандидат — це людина, яка буде розвиватися сама та розвивати нашу стратегію переходу на віддаленку. Проникливий ентузіаст, який уміє удосконалювати процеси та управляти змінами», — наголошують у Facebook.

Майбутній співробітник повинен мати як мінімум 15-річний досвід у HR-сфері. При цьому кандидат може не мати профільної освіти.

Перспективи «дистанційки»

  • До 2028 року 73% компаній будуть хоча б частково працювати з віддаленими працівниками, за даними Upwork. До коронавірусу таких компаній було менше 30%.
  • У 2018 році в США економія серед компаній на працівниках, які працювали віддалено, становила, за оцінками експертів, $5 млрд.

Читайте також: Робота з дому. Американці заощадили на поїздках в офіс $91 мільярд

  • HubSpot повідомляє, що 83% опитаних визнають: дистанційна робота робить їх щасливішими, а 77% працівників віддалено працюють продуктивніше.
  • Згідно з даними опитування OLX, 58% працівників не проти продовжувати роботу віддалено. У більше ніж половини респондентів під час карантину заробітна плата не змінилася.
  • Дослідження Harward Business Review свідчать, що «дистанційка» робить працівників інтелектуальної праці продуктивнішими. Працюючи з дому, співробітники починають вважати свою діяльність ціннішою.