Клієнти середнього та малого бізнесу можуть спростити ведення бізнесу завдяки можливостям Ukrsib business та більш гнучко налаштовувати повноваження в залежності від типу документа. Так, під час налаштування індивідуальної схеми підпису можуть бути враховані такі параметри, як рахунок списання, рахунок зарахування, а також ліміти за сумами, що дозволяє забезпечити необхідний контроль кількості підписів для відправки документа в залежності від необхідних параметрів.
«Вміння делегувати та чітко планувати — основні ознаки успішного бізнесу, який стрімко розвивається. Тому ми застосовуємо усі технічні вимоги до сервісу дистанційного обслуговування, щоб забезпечити своїм клієнтам зручність у прагненні систематизувати та автоматизувати процеси ведення власного бізнесу», — зауважив Костянтин Лежнін, заступник голови правління з питань роздрібного бізнесу Ukrsibbank BNP Paribas Group.
Приклад налаштування повноважень в залежності від суми платежу: всі платежі на суму до 50 000 гривень будуть відправлятися в банк при підписанні документа з боку Користувача з 1-ої групи підпису або 2-ої групи підпису. А для відправки платежів на суму 50 000 грн і більше — необхідно буде вже підписання двома Користувачами з 1-ої групою підпису і одного Користувача з 2-ий групою підпису.
«Задача Ukrsib business полягає у тому, щоб відповідати стандартам сучасного світу та потребам наших клієнтів, збільшуючи рухливість та безперервність їхнього бізнесу у різних умовах сьогодення. Також ми плануємо завдяки Ukrsib business згодом повністю замінити систему StarAccess. Щоб зручно перейти, не потрібно встановлювати та оновлювати Java. Ukrsib business працює на популярних браузерах, тому перехід здійснити буде дуже просто. Так що своїм клієнтам ми рекомендуємо вчасно перевести діловий облік на вдосконалену систему Ukrsib business», — продовжив Костянтин Лежнін.