Як працює «Сейф-сервіс»
При використанні «Сейф-сервісу» угода здійснюється через мобільний додаток або бізнес-кабінет сайту Нової пошти. Потрібна сума для оплати товару не відправляється відразу на рахунок продавця, а резервується. Тільки після цього продавець відправляє посилку.
Як тільки покупець її оглянув і забрав, кошти перераховуються продавцю на карту. Якщо покупка не підійшла — вона їде назад до продавця, а гроші за товар повертаються покупцеві.
Таким чином покупець має можливість оглянути посилку перед покупкою, уникає ризиків з передоплатою за товар на карту невідомим продавцям і отримує додатковий захист від шахраїв.
А продавець може сміливо відправляти посилку і бути впевненим, що отримає гроші, а у випадку її повернення — йому не доведеться оплачувати доставку.
При цьому дані платіжних карт для обох сторін залишаються конфіденційними.
Вартість і терміни
Посилка, оформлена з «Сейф-сервісом», може перебувати у відділенні 5 днів. По закінченню терміну вона автоматично буде повернута відправнику.
Для продавців послуга безкоштовна, а покупець оплачує комісію за грошовий переказ в розмірі 10 грн в тестовий період (тариф діє до 12 жовтня 2020) — незалежно від вартості товару та доставки.