На що підуть гроші

«Із цієї суми $100 млн підуть на виплату боргів, $500 млн на добудову літаків, виробництво яких вже розпочато, і закладку нових, $400 млн — на програми розвитку», — сказано в заяві на сайті DCH.

Бізнесмен наголосив, що йому не важливий формат участі — купівля заводу чи приватно-державне партнерство.

Читайте також: Фонд держмайна отримав 200 об'єктів для подальшої приватизації

«Важливо не втратити час. Група DCH готова до відкритого обговорення своєї пропозиції і має намір докласти всі зусилля, щоб врятувати ХАЗ для Харкова і України», — ідеться в заяві Ярославського.

У якому стані підприємство

Боргові зобов'язання підприємства, в тому числі і перед державою, становлять 2 млрд грн. Борги по зарплаті — 235 млн грн.

Читайте також: Ярославський розставляє в банку Кредит Дніпро нових людей. Фінустановою керуватиме Сергій Панов

Що говорять у Кабміні

Прем'єр-міністр Денис Шмигаль під час робочої поїздки до Харкова заявив, що Кабмін не розглядає варіант передачі в концесію Харківського державного авіаційного виробничого підприємства.

«Концесія підприємства не розглядається і сьогодні не обговорювалася. Ми про це взагалі не говоримо. Тому що йдеться про розвиток державних підприємств і про ефективне управління ними», — підкреслив Шмигаль.

Раніше повідомлялося

  • Раніше Ярославський пригрозив багатомільйонними позовами до українського уряду і розривом економічних відносин з Китаєм за зрив угоди про купівлю підприємства «Мотор Січ».
  • 3 серпня компанія Бренкрофт Ентерпрайзез Лімітед, яка була єдиним акціонером банку Кредит Дніпро, передала 100% його акції Олександру Ярославському, власнику та президенту групи DCH.