Серіал складається з 8 серій тривалістю 6-11 хвилин. Він допоможе глядачам сформувати сімейний бюджет, навчить розрізняти дебетову та кредитну картки, ознайомить з особливостями кредитів і депозитів, розповість про валютний рахунок і онлайн-банкінг.
Під час презентації освітнього серіалу Валерія Іонан, заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції, підкреслила, що показники фінансової грамотності українців – одні з найнижчих в Європі: «За даними Нацбанку, в червні цього року для безготівкових операцій та отримання готівки українці використовували більше 36 мільйонів платіжних карток. 8 з 10 проведених по них операцій – безготівкові. Тобто українці діджиталізовані та дуже просунуті щодо витрачання грошей. Але разом із тим вони бентежно губляться у фінансах: у тому, як розрахувати сімейний бюджет, відсоток по кредиту чи заощадити кошти для відпустки. Мінцифри як драйвер цифрової освіти не могло залишатись осторонь цієї проблеми».
Олена Ковальська, директор департаменту маркетингу Ощадбанку, розповіла, що Ощадбанк приділяє фінансовій грамотності клієнтів особливу увагу, оскільки ці знання сприяють обізнаності клієнтів у банківських продуктах і безпеці платежів та спрощують взаємодію клієнта з банком: «Для цього ми створюємо цікавий і доступний контент для різних цільових груп – дітей, молоді, пенсіонерів – у вигляді відеороликів або привабливих візуальних і текстових рішень. Співпраця з НБУ та Мінцифри зі створення освітнього серіалу є продовженням цієї роботи. Для комунікації з українцями ми обрали популярний і улюблений багатьма формат. Впевнена, що новий український кінопродукт зацікавить якомога більше глядачів, усіх тих, хто прагне грамотно керувати своїми фінансами».
За словами Лесі Войтицької, начальника управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності НБУ, рівень фінансової грамотності в Україні – один із найнижчих серед країн Європи: «Із 21 балу ми маємо лише 11,6. Такий рівень у 2016 році мала Польща, проте в цьому році з показником 13,1 вони увійшли до топ-10 країн за рівнем фінансової обізнаності. Наша ціль – також у короткий час із аутсайдерів пробитись у лідери і побудувати суспільство фінансово освічених європейських українців. Тому Національний банк вдруге підтримав створення освітнього серіалу про дружні фінанси для платформи Дія. Цифрова освіта».