Щоб йти в ногу з інноваційними технологіями, багато банків та МФО також намагаються через партнерів впроваджувати телемедицину у свої продукти. Це дозволяє не тільки підтримувати імідж сучасної компанії, а ще й сприяє розширенню продажів та збільшенню прибутковості:

  • Банк може продавати телемедицину у розріб або разом зі своїми продуктами (з кредитними картками, депозитами і т.п.), отримуючи додатковий комісійний дохід;
  • За допомогою телемедицини як додаткового продукту банк може підвищити привабливість своїх власних продуктів, тим самим форсуючи продажі.

Компанія Likar Online, яка одна з перших представила телемедицину на ринку України і є лідером у цій сфері, відкрита до партнерства і готова ділитися досвідом вже реалізованних проектів. Компанія може допомогти зі впровадженням телемедицини тим організаціям, які ще не пропонують послуги дистанційної медичної допомоги. При цьому варто зазначити, що телемедицина від Likar Online – це повністю цифровий продукт, що не потребує від банків ні часових, ні фінансових витрат на запуск.

На сьогодні сервіс Likar Online обслуговує понад 90 тис. користувачів – клієнтів своїх партнерів (банків, страхових компаній та МФО).