За підсумками першого півріччя поточного року група Креді Агріколь отримала чистий дохід у сумі 2,8 млрд євро, зокрема у другому кварталі 2020 року ― 1,8 млрд євро, що на 3,3% нижче ніж у аналогічному періоді 2019 року. Чистий дохід Креді Агріколь С.А. у першому півріччі 2020 року становить 1,8 млрд євро, зокрема у другому кварталі 2020 року ― 1,1 млрд євро, що на 10,9% менше ніж в аналогічному періоді 2019 року.
Креді Агріколь Банк ― один із найпотужніших банків Європи
Група Креді Агріколь досягає позитивного фінансового результату завдяки своїй універсальній моделі банкінгу. Комерційна діяльність Групи у 2-му кварталі 2020 р. була активною, з V-подібним відновленням до докризового рівня й особливо динамічною в кінці періоду. Група фіксує значний приріст нових клієнтів, особливо у червні. Так, у 2020 р. вдалося залучити 685 тисяч нових клієнтів, з яких 630 тисяч клієнтів ― у Франції та 55 тисяч клієнтів ― в Італії. Коефіцієнт сумнівних боргів і коефіцієнт покриття є одними з найкращих у Європі. Обсяг формування резервів за 2-й квартал збільшився на 50% для Креді Агріколь С.А і на 70% для Групи. Зростання відбулося головним чином за рахунок формування резервів за працюючими кредитами. Платоспроможність Креді Агріколь Банку – банку №2 в Європі за показником капіталу першого рівня (Tier 1 capital) [1] – продовжує зростати. На 30 червня коефіцієнт достатності капіталу першого рівня (CET1) становить 16,1% для Групи та 12% для Креді Агріколь С.А., що значно перевищує вимоги SREP і вже зараз відповідає запланованому рівню із Середньострокового плану розвитку Групи до 2022 року.
Вагомий внесок в підтримку економіки
Криза зміцнила довірливі відносини між Групою та її клієнтами, адже вони відчули значну підтримку Групи. Так, в період карантину працювали дев'ять із десяти відділень і консультантів, які обслуговували клієнтів особисто чи в дистанційному режимі. Також було докладено багато зусиль для підтримки клієнтів, які найбільше постраждали від кризи, особливо страхових компаній і корпорацій. Зокрема їм були запропоновані кредитні канікули на півроку, гарантовані державою кредити (23,7% з яких було видано у Франції), а також взаємна підтримка клієнтам, застрахованим від операційних втрат.
Проект 2022 актуальний як ніколи
Криза вкотре підкреслила актуальність стратегічного Проекту Групи 2022. В рамках Клієнтського проекту: рівень задоволеності клієнтів стрімко зростає, а масштаби цифровізації постійно збільшуються. Щодо Людського проекту: усі співробітники взяли на себе зобов'язання підтримувати клієнтів. В рамках Соціального проекту: внесок Групи у розвиток суспільства зростає завдяки підвищенню інтересу клієнтів до компаній з розвиненою корпоративною соціальною відповідальністю, що у своїй діяльності дотримуються підходу ESG [2].
Висока ефективність Креді Агріколь Банку вкотре підкреслює доцільність універсального підходу, коли всі підрозділи працюють максимально локалізовано і обслуговують максимальну кількість клієнтів. Щоб дізнатися більше інформації, перейдіть за посиланням.
[1] За рейтингом видання The Banker, липень 2020, на основі даних за 2019 рік.
[2] Продукти, що охоплюють питання навколишнього середовища, соціальні питання і критерії управління.