Що змінилося
- На відміну від попередньої версії плагіна, клієнти зможуть спілкуватися з представниками компанії без входу в обліковий запис Facebook. Замість цього буде доступна опція «Продовжити як гість».
- Бізнесам як і раніше будуть доступні всі інструменти управління чатом, незалежно від того, увійшли клієнти в профіль Facebook чи ні.
Читайте також: Конкурент Amazon. Facebook запустить нову функцію для онлайн-магазинів
- Компанія також змінила дизайн чатів. За словами представників Facebook, це могло бути причиною зростання числа контактів бізнесу з клієнтами на 45% під час тестування плагіна.
Крім цього, розробникам буде простіше інтегрувати чат Messenger на сайти компаній.
Читайте також: Facebook створює свій венчурний фонд
Компанії можуть встановити оновлений плагін в налаштуваннях Facebook або через партнерів (WooCommerce, ManyChat і Haravan).