• Страхова компанія «Уніка» продовжує впроваджувати нові зручні сервіси для своїх клієнтів

  • В липні 2020 року Уніка розширила продажі електронних страхових договорів

Орієнтуючись на позитивний досвід впровадження Е-КАСКО з Порше Фінанс Груп в травні цього року, Уніка розширила продажі електронних страхових договорів КАСКО для некредитних автомобілів.

Як це працює і що означає для клієнтів?

При укладенні електронного договору не потрібно друкувати та підписувати величезну кількість паперу – адже Уніка за збереження природних ресурсів. Клієнт підписує договір через смс-повідомлення, а поліс каско відправляється на його електронну пошту у форматі PDF-файлу. Тобто відтепер загубити поліс неможливо − клієнт завжди може знайти його на електронній пошті, або в Кабінеті клієнта myUNIQA.

При пролонгації чи страхуванні нового авто клієнту навіть немає потреби відвідувати офіс компанії «Уніка» – оформлення договору відбувається дистанційно.

Уніка постійно приділяє велику увагу вдосконаленню врегулювання страхових подій, спрощує і переводить в цифровий формат всі можливі процеси з врегулювання збитків.