Бути соціально відповідальним бізнесом ― стратегічно важливий для Креді Агріколь Банку напрям, зафіксований на найвищому рівні в Середньостроковому плані розвитку всієї групи Креді Агріколь. Проекти в рамках програми «We Care!» ― це втілення місії банку: діяти щодня в інтересах наших клієнтів та суспільства.
«Благодійність – у серці корпоративної культури нашого банку. І це має значення. Це коли наступає криза, і правління банку в кілька разів збільшує благодійний бюджет, щоб допомогти лікарням. Це коли наші співробітники за 4 роки дії програми «We Care!» збирають 210 тис. грн для лікування діток. Або коли ми щомісяця проводимо Дні донора крові для малюків з Центру дитячої кардіології та кардіохірургії. Це коли члени правління влаштовують благодійний аукціон, щоб власним прикладом показати, як важливо творити добро. Це коли ми щороку висаджуємо сотні дерев, щоб дбати про нашу природу. Або коли ми передаємо «Техніку на благо», щоб вона продовжувала приносити користь у школах, лікарнях. Це коли ми як єдина команда об’єднуємо наші зусилля, щоб допомагати і робити свій внесок у добробут суспільства», ― коментує Вікторія Торяник, начальник управління зв’язків з громадськістю та внутрішніх комунікацій Креді Агріколь Банку.
Масштабна програма корпоративної соціальної відповідальності «We Care!» діє в Креді Агріколь Банку з 2016 р. та включає три основні напрями: благодійність, екоініціативи та турботу про співробітників. В рамках благодійності банк допомагає лікарням, дитячим будинкам та підтримує благодійні заходи, зокрема Charity Weekend. Співробітники банку збирають кошти на благодійні справи та беруть участь у Днях донора: за 3 роки ми провели 29 «Днів донора» та залучили понад 250 співробітників. В рамках еконапряму банк втілює проект «зеленого» офісу, має власні сонячні батареї та електромобілі в автопарку. Співробітники банку сортують сміття та щороку висаджують дерева від імені клієнтів, які отримали у нас автокредити. Піклуючись про свою команду, банк виконує всі свої соціальні зобов’язання та підтримує теплу корпоративну культуру: проводить турніри з мініфутболу, велопробіги, залучає співробітників до національних та благодійних марафонів.
Щорічний рейтинг топ-25 програм корпоративної соціальної відповідальності сформований на основі офіційної інформації від компаній, повідомлень засобів масової інформації та думок галузевих експертів.