В той самий час банк постійно запускав і запускає безліч нових проектів та інновацій, але рідко підтримує їх масштабними рекламними кампаніями. Тож банк, який знають усі, сьогодні прагне змінити стиль рекламних комунікацій з мільйонами юзерів по всій країні, разом з креативном агентством banda впроваджує новий стиль людяної та дружньої комунікацію бренду.
Приватбанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим запровадив ApplePay і FacePay, та й взагалі банк першим тестував усі нові банківські фічі в Україні. Впродовж усіх 28 років Приватбанк просто бере і робить: не чекає з моря погоди, не розводить демагогію, а багато й невпинно працює. Звідси народився новий слоган — «беремо і робимо».
«Говорячи про Приватбанк, завжди звучатимуть «най-» слова: найприбутковіший, наймасштабніший, найуспішніший банк з найчисленнішою аудиторією. І ще багато «най-», в тому числі і той, який найбільше критикують, — говорить маркетинг директор банку Вікторія Губіна. — Тепер ми будемо розповідати про те, що саме бере і робить Приватбанк. Перша масштабна кампанія починається з самоіронічного відеоролику. В ньому банк не боїться жартувати над собою і від душі дякує усім, хто критикує, і тим самим робить його кращим».
Разом з відеороликами Приватбанк розказує про те, що саме бере і робить за допомогою зовнішньої реклами, яка зроблена у мінімалістичному і сміливому дизайні з яскравими неофіціозними кольорами. Трансформація Приватбанку відбувається не тільки в рекламі. Разом з креативним агентством banda команда маркетингу банку зробили його людянішим і сміливішим, оновили його візуальний стиль, створили новий tone of voice бренду та пропрацювали усі матеріали. Головний банк країни оновлюється. Далі буде.