Чат-бот допоможе:

  • якщо під час зняття готівки у будь-якому банкоматі ви не отримали кошти, або отримали їх не в повному обсязі, але списання пройшло;
  • якщо пройшла несанкціонована транзакція, тобто списання, яке Вви не погоджували. В цьому випадку обов‘язково заблокуйте картку в онлайн-банку та зверніться до правоохоронних органів за талоном-повідомленням або за витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Також звертаємо увагу, що залишити звернення ви можете дистанційно, перейшовши за посиланням та дотримуючись підказок сайту;
  • якщо ви намагалися розрахуватися карткою, але оплата не пройшла, після чого ви розрахувалися готівкою, іншою карткою або провели повторну оплату, і пізніше виявили, що розрахувалися двічі;
  • якщо ви повернули товар до торгової точки, вам видали чек-повернення, але після 14 днів повернення грошей на картку так і не відбулось;
  • якщо сума операції була збільшена в момент сплати;
  • якщо ви оплатили товар або послугу, яку вам не надали;
  • якщо при переказі грошей в онлайн-банку ви зробили помилку в номері картки отримувача.

Щоб почати користуватись мобільним додатком:

Зареєструйтесь за посиланням або завантажте додаток на ваш смартфон:

  • для Android
  • для iOS

Восток Банк постійно намагається вдосконалювати та розширювати спектр своїх послуг. Більшість операцій наразі надаються банком дистанційно для більшої зручності та комфорту клієнтів.