«Ребрендингу не буде. «Альфа» – це хороший, сильний бренд. Репозиціонування буде – це 100%. Ближче до кінця цього року», – сказав він в інтерв’ю агентству «Інтерфакс-Україна».
Ющак додав, що Альфа-Банк націлений приділяти увагу дизайну продуктів і персоналізації, що буде помітно з часом.
«Ми, наприклад, в травні запустили нові картки, нові пакети послуг White, Black і Graphite. Вони всім подобаються і дуже добре продаються. Ми нарощуємо обсяги і вже наближаємося до 100 тисяч проданих пакетів», – вказав CEO.
Він зазначив, що у акціонерів банківської групи ABH Holdings, до якої входить український Альфа-Банк, дуже сучасний підхід до управління групою: всі банки, що входять до неї, незалежні і працюють на своїх ринках в рамках власних стратегій.
«Для акціонерів українська «Альфа» – важливий актив з великим потенціалом, а Україна – активний і перспективний ринок. Тому наше завдання – ще більше розкрити можливості Альфи і зробити її провідним приватним банком країни», – підкреслив Ющак.
Він висловив надію, що цей рік фінустанова завершить з прибутком. За словами CEO, спочатку були великі плани щодо цього показника, але кредитний ризик може дуже сильно їх скорегувати. «Плюс для нас це рік закладання фундаменту для активного розвитку об’єднаного банку», – додав Ющак.
Відповідаючи на запитання агентства, він вказав, що Альфа-Банку, який тільки торік офіційно завершив приєднання Укрсоцбанку, як і раніше, цікаві нові придбання. «Ми повсякчас спостерігаємо за ринком», – сказав CEO банку.
Альфа-Банк на 1 червня 2020 року за розміром загальних активів (94,113 млрд грн) займав 6-е місце серед 75 банків, що діяли в країні.
Його основні бенефіціари – Михайло Фрідман (32,8632%), Герман Хан (20,9659%), Олексій Кузьмічов (16,3239%) і Петро Авен (12,4018%) – співвласники ABH Holdings SA, який також має інвестиції в фінансові установи в Білорусі, Російській Федерації, Казахстані та Нідерландах, а також представництва на Кіпрі і в Великобританії.