У період з січня по червень виторг LVMH впав на 27% – до 18,393 мільярда євро. Не враховуючи валютні коливання, а також покупку і продажу частин бізнесу, відзначається органічне зниження на 28%. Падіння показника фіксується в усіх сферах бізнесу.

Пандемія не тільки обрушила плани багатьох людей, але і привела до погіршення ситуації у різних компаніях. Кількість туристів зменшилась в рази, більшість магазинів LVMH довелося закрити на кілька місяців через карантинні заходи. Це призвело до того, що виручка знизилась на 38% у другому кварталі. Незважаючи на те, що у червні деякі сегменти бізнесу почали поступово відновлюватися, за підсумками другого кварталу спостерігається значне зниження доходів у країнах ЄС і Сполучених Штатах. В Азії зафіксували кращі показники завдяки швидкому відновленню КНР.

У першому півріччі продажі у підрозділі годинників і аксесуарів знизились на 38%, до 1,319 мільярда євро. Виторг в сфері одягу та шкіряних виробів зменшився на 23%, склавши 7,989 мільярда євро. Продажі елітного алкоголю впали на 20%, а косметичних засобів та парфумерії – на 29%.

Керівництво компанії LVMH повідомляє, що строки завершення угоди щодо придбання Tiffany & Co. будуть відомі після отримання дозволу від регуляторів.

На торгах після виходу звітності акції LVMH подорожчали на 1,2%. Аналітики LBLV відзначають, що капіталізація компанії знизилась з початку року на 3%.

Катерина Матвєєва, фінансовий аналітик LBLV.com