Бізнес Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть, серед іншого, передавати через цей чат-бот податкову звітність (доступно для фізичних осіб – підприємців).

Сервіс надання підприємцями податкової звітності через Чат-бот Бізнес Консьєрж-сервіс пропонується безкоштовно у сервісі Опендатабот:

  • Заходьте в наш чат-бот.
  • Натисніть кнопку «Передача звітності» та слідуйте подальшим нескладним інструкціям.
  • Після відправки звіту податкова вже за кілька годин надішле вам у чат-бот першу квитанцію – про отримання звіту та другу – про його успішне подання.

Все просто.

Наступного разу нагадування про подання чергового звіту прийде автоматично, в залежності від групи ФОП – через квартал або на час подання річного звіту.

Чат-бот Бізнес Консьєрж-сервіс – це месенджер для клієнтів Бізнес Банкінгу Райффайзен Банку Аваль, доступний у Viber, Telegram і FB Messenger та створений для зручної комунікації клієнта з банком.

Крім того, клієнти банку, які обслуговуються на умовах пакетів «Бізнес Еліт +» та «Бізнес Комфорт», мають можливість безкоштовно користуватися послугами Бізнес Консьєрж-сервісу, що також представлений у чат-боті.

Підтримку через цей чат-бот надає команда кваліфікованих спеціалістів, що працює 24/7 та виконує і бізнес, і особисті запити представників та власників бізнесу.

До того ж Бізнес Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть через Бізнес Консьєрж-сервіс безкоштовно скористатися послугами юристів, бухгалтерів, перекладачів, дизайнерів, кур’єрів тощо.

Більше про чат-бот та як його активувати – тут.

Вирішуйте свої бізнес-справи дистанційно!