Private banking Таскомбанку надає широкий перелік послуг, щоб задовольняти найрізноманітніші потреби клієнтів у закритих преміальних відділеннях. Кожний клієнт має свого персонального менеджера, а для тих, хто бажає вирішувати питання дистанційно — забезпечено онлайн-канали роботи з банком (TAS2U). Разом з міжнародними платіжними системами банк пропонує клієнтам вигідні умови розрахунків і зручні привілеї підчас подорожей. Цілодобову підтримку клієнтів забезпечують найкращі Консьерж-сервіси. Private banking від Таскомбанку – це більше ніж привілеї – це можливість вступити до Клубу Private banking та стати частиною закритого об’єднання власників крупного бізнесу, інвестувати у вигідні проекти та збільшувати свій капітал.

«Сьогодні більшість банків знижують «поріг входження» до сегменту «Преміальний банкінг», щоб збільшити кількість клієнтів і віддають перевагу преміум обслуговуванню. Таскомбанк навпаки, вбачає перспективу саме у обслуговуванні клієнтів рівня Private banking та індивідуальному підході до кожного клієнта та його родини, – коментує Заступник Готови Правління Таскомбанкуу Олег Поляк. – Я вдячний нашій команді фахівців і нашим клієнтам, які довіряють нам та мотивують щодня ставати ще кращими».

Підчас розрахунків рейтингу брали до уваги ряд критеріїв: кількість активних користувачів послуги, кількість активних карток максимального преміального рівня, кількість відділень, в яких надається послуга, рівень консьєрж-сервісу, наявність інвестиційних рішень, консультаційних послуг та інші показники.