Близько 766 000 користувачів були підписані на одну або декілька з цих фейсбук-груп, і 3800 користувачів були передплатниками зазначених Instagram-акаунтів.
Причина
Ця мережа, як повідомляє компанія, була особливо активною під час українських парламентських і президентських виборів в 2019 році.
Читайте також: Facebook створює свій венчурний фонд
Деякі з її облікових записів і груп з тих пір поміняли назви.
«Адміністратори сторінок і власники акаунтів постили політичні меми, сатиру та інший контент, в тому числі, про Крим, НАТО, економічної політики, вибори, критику і підтримку різних кандидатів», — повідомляє компанія.
У компанії повідомляють, що люди, які стоять за цією активністю, намагалися приховувати свої справжні дані, проте розслідування фейсбук зв'язало їх з українським рекламним агентством Postmen. Компанія витратила на рекламу такого контенту близько $1,93 млн.
Читайте також: Конкурент Amazon. Facebook запустить нову функцію для онлайн-магазинів
Раніше повідомлялося
- У травні Facebook представила власну платформу для інтернет-торгівлі Facebook Shops.
Читайте також: Facebook відзвітував про низьке зростанні виручки з моменту заснування компанії