«Минулий рік видався досить складним для фінансового сектору — зростання економіки не було, а нинішній — кинув нові виклики. Проте, завжди, за будь-якої турбулентності, ми продовжуємо працювати, кредитувати реальний сектор економіки та надавати фінансові послуги на належному рівні, — підкреслив Голова Правління Таскомбанку. — Ми чітко розуміємо потреби своїх клієнтів, впевнені у свої компетенціях на ринку та завжди сподіваємось на довготривалі партнерські стосунки. Поступове посилення позицій банку на ринку передусім є результатом довіри наших клієнтів та злагодженої роботи професійної команди».
Таскомбанк посів перше місце в номінації «Обслуговування фізичних осіб у відділенні», а також увійшов до ТОП-10 лідерів ринку в таких номінаціях:
-
«Обслуговування юридичних осіб» — 7 місце;
-
«Ощадний вклад» — 8 місце;
-
«Преміальний банкінг» — 9 місце;
-
«Автокредит» — 10 місце;
-
«Інтернет банкінг» — 10 місце.
«На сьогодні обслуговування клієнтів у відділеннях – досить складний процес. Попри те, що більшість банків ключовими каналами обслуговування нині обирають дистанційні, ми прийняли рішення розвивати і регіональну мережу, і онлайн-банкінг. Навіть під час карантину, ми робили усе можливе, щоб надавати клієнтам достойний рівень сервісу у відділеннях та забезпечити комфортне обслуговування для кожного», — додав Голова Правління Таскомбанку Володимир Дубєй.
Рейтинг було складено на основі щомісячних даних Національного банку, квартальної та річної звітності, а також внутрішньої інформації банків. Дослідницька група враховувала дані за більш ніж 120 показниками: інформацію щодо процентних ставок із залучення та розміщення коштів, щодо умов кредитування, територіальної присутності банків, рівня інформаційних технологій, що використовуються банком, гнучкості підходів до оцінки кредитних ризиків та за низкою інших показників, що характеризують основні напрямки діяльності.