У цій версії змінили візуально чат спілкування з оператором, а також додали можливість спілкуватися голосовими повідомленнями з підтримкою.
«Колись я звернув увагу, як моїй мамі незручно друкувати повідомлення, викладати свою думку в текстовому варіанті, і я навчив її у всіх месенджерах використовувати «голосовий помічник». Звичайно ж, відразу я згадав про додаток АБанк24, і вирішив, що було б чудово, якби такі клієнти, як моя мама, змогли спілкуватися голосовими повідомленнями, отримуючи для себе більш зручний варіант і економію часу» — говорить Антон Забутний, керівник Операційного центру А-Банку.
Тепер, для того щоб звернутися в підтримку А-Банку, достатньо зайти в додаток АБанк24 — меню «Підтримка» і утримуючи значок мікрофона задати своє питання.
Також в цій версії А-Банк прискорив процедуру замовлення картки і скоротив час погодження ліміту при замовленні картки!
Сьогодні версія доступна для користувачів Android, а вже за два дні користувачі IOS також зможуть оновити додаток.
Оновити додаток можна, перейшовши за посиланням.