«Щоб краще підтримувати наших партнерів, ми вдосконалюємо інструменти, які допомагають творцям заробляти гроші і управляти своєю присутністю в Facebook», – йдеться в повідомленні.
Що доступно
- підписка на блоги з допомогою щомісячних пожертвувань;
- монетизація з допомогою банера коротких відео тривалістю від 60 до 180 секунд з графічними і пост-рол-оголошеннями;
- запуск реклами під час стрімів.
Читайте також: Facebook створює свій венчурний фонд
З'явилася внутрішня валюта соцмережі під назвою «зірки», яку можна відправляти в коментарях до прямих трансляцій. Блогери можуть встановлювати мету за кількістю зібраних «зірок» під час трансляцій і автоматично відправляти подяки в Creator Studio. Сам застосунок вдосконалили і розширили його функціональність.
У компанії також повідомили, що працюють над збільшенням виплат для творців відео в Watch. Наприклад, перевіряють можливість показу короткої реклами при переході від перегляду відео в новинній стрічці.
Читайте також: Facebook відзвітував про найнижче зростання виручки з моменту заснування компанії
Нагадаємо
У травні Facebook оголосила про запуск сервісу Facebook Shops. Повідомляється, що він створений для допомоги малому бізнесу, постраждалому від пандемії коронавірусу.
У квітні Facebook представила новий продукт Messenger Rooms, призначений для групових відеодзвінків.