У своєму листі Галіт зазначив, що Payoneer не стане чекати кінця розслідування діяльності Wirecard Card Solutions з боку FCA (хоча позитивні зрушення вже є) і планує повернути гроші клієнтам самостійно. Всі 100%.

«Ми з гордістю обслуговуємо мільйони наших клієнтів у більш ніж 200 країнах світу протягом 15 років. Ми завжди були поруч з вами, нашими клієнтами, і ви завжди залишалися разом з нами. Я хочу заспокоїти наших клієнтів: ми опрацьовуємо деталі і будуємо план, щоб ви отримали всі свої кошти», — зазначив Галіт.

Точної дати повернення коштів поки не повідомили, але судячи з усього, це займе деякий час через велику кількість користувачів, кошти яких виявилися заморожені.

Читайте також: Гроші на картках Payoneer заморожені. Що трапилося, та до чого тут Wirecard

За неперевіреними даними від джерел близьких до компанії, Payoneer поверне кошти користувачам у форматі кредиту, який потім буде автоматично погашений замороженими коштами на рахунках Wirecard.

Передісторія

Нагадаємо, 26 червня гроші на картах Payoneer заморозили через проблеми партнера компанії — німецьку Wirecard.

Під час аудиту компанії недорахувалися 1,9 млрд євро. Картки, а також рахунки, клієнтам Payoneer надавала саме компанія Wirecard.

Іншими словами, коли ви переводите гроші на карту Payoneer, ви швидше за все відправляєте їх на рахунки Wirecard. Тому проблеми Wirecard безпосередньо впливають на роботу Payoneer.

У німецької Wirecard AG є дочірня компанія в Британії — Wirecard Card Solutions, яка випускала карти в тому числі для Payoneer, якими користуються українці.

Так от британський регулятор Financial Conduct of Authority (FCA) заморозив діяльність цієї компанії до завершення слідства/аудиту/перевірок. Іншими словами, доступу до грошових коштів власникам рахунків Payoneer немає, так як ці рахунки заморожені.