Падіння акцій

Акції компанії впали на 8,3% у п'ятницю, 26 червня, після того, як компанія Unilever (один з найбільших рекламодавців) заявила, що в цьому році не буде витрачати гроші на розміщення у всіх продуктах Facebook.

Серед інших від реклами в соціальних мережах відмовилися Coca-Cola Company, компанія North Face, найбільший американський телекомунікаційний оператор Verizon Communications Inc, а також компанія Unilever.

Згідно з даними індексу Bloomberg Billionaires Index, падіння цін на акції призвело до того, що ринкова вартість Facebook скоротилася на $56 млрд, — повідомили в агентстві.

Згідно із рейтингом мільярдерів Bloomberg, сумарна вартість активів Цукерберга скоротилася на $7,21 мільярда, складаючи $82,3 мільярда.

Читайте також: Facebook планує підвищити доходи за рахунок додаткових сервісів

Нагадаємо

Раніше Національна асоціація сприяння прогресу кольорового населення (NAACP), організація з захисту цивільних прав Color of Change, правозахисна організація Антидифамаційна ліга США» (ADL) та інші правозахисники закликали компанії припинити розміщувати рекламу у Facebook у липні, щоб висловити протест через відсутність нормальної модерації контенту.

Вони заявили, що багато років намагалися домовитися з Facebook з приводу модерації контенту, проте не досягли успіху. Рішення розпочати кампанію було прийнято після загибелі чорношкірого американця Джорджа Флойда, який помер після жорсткого затримання поліцією.

Читайте також: Apple, Facebook, Alphabet. Як придбати акції іноземних компаній

У п'ятницю компанія North Face повідомила, що не буде розміщувати у Facebook рекламу через «публікації з ненавистю, насильством і расизмом» в соцмережі.

Пізніше один з найбільших американських телекомунікаційних операторів Verizon Communications Inc приєднався до бойкоту, відмовившись від реклами в Facebook і Instagram.