Як працює оплата чайових без готівки?
- під час розрахунку офіціант обирає на платіжному терміналі опцію «Оплата з чайовими», вводить свій унікальний номер та суму замовлення у закладі;
- термінал пропонує кілька варіантів оплати чайових — фіксований відсоток винагороди (5%, 10% чи 15% від вартості замовлення) або будь-яку суму на розсуд клієнта;
- оплата проходить двома транзакціями: оплата основного замовлення та оплата чайових;
- немає додаткових комісій для клієнта при розрахунку та оплаті чайових, сума чайових зараховується безпосередньо на банківську картку офіціанта.
Для отримання чайових офіціанту потрібно зареєструватися на спеціальному веб-порталі та додати до онлайн-кабінету будь-яку банківську картку. Після чого він отримає унікальний 4-значний номер. В своєму онлайн-кабінеті офіціант зможе самостійно управляти картами, змінюючи їх за потреби.
Які унікальні можливості пропонує сервіс?
- нарахування всіх чайових, зібраних у закладі, на одну банківську картку;
- моніторинг та ведення обліку чайових у розрізі кожного офіціанта, ресторана чи всієї мережі;
- налаштування відрахування певного відсотка чайових для команди кухарів, який встановлює керівництво закладу тощо.
Восток Банк пропонує службу підтримки сервісу, а саме: проводить навчання персоналу ресторану, виділяє лінію контакт-центру партнера iPay.ua для офіціантів та співробітників ресторану, закріпляє за рестораном керівника проекту, який організовує та контролює ефективну роботу сервісу.
Щоб підключити заклад до сервісу, повідомте відділ еквайрингу Восток Банку через менеджера банку, або за телефоном цілодобового Контакт-центру: 0 800 30-7010.