Про це розповів СМО Interkassa Андрій Шараєвський на онлайн-вебінарі FinUpdate «Нові технології та клієнтський сервіс».
5 фішок, завдяки яким клієнти купують більше
-
Аррle Pay і Google Pay
За даними Interkassa, завдяки системам мобільних платежів конверсія в покупки зростає на 52%.
«Існує спеціальний коефіцієнт „покинутих кошиків“. Так от ми порахували, що кількість „покинутих кошиків“ упала на 52% у наших клієнтів, які користуються Аррle Pay і Google Pay», — говорить Андрій Шараєвський.
-
QR-коди
В Україні QR-коди недооцінюють, вважає СМО Interkassa. Але в Азії їх активно використовують.
Головні переваги — легка інтеграція в оффлайн (сайти, соцмережі, месенджери), універсальність використання, мінімум обмежень для створення рахунків.
Читайте також: Втрачені дзвінки. Чому компанії не реагують на 28% дзвінків клієнтів
-
Телеграм-боти
Телеграм-боти все більш популярні серед клієнтів для оплати будь-яких послуг, оскільки перетворюють замовлення в чомусь схоже на гру. Зараз їх використовують різні інтернет-магазини, ресторани, сервіси доставки.
«При цьому дохід 77% аудиторії телеграму становить від 30 тис. грн», — зазначає Андрій Шараєвський.
Як стверджує він, телеграм-боти не мають майже ніяких обмежень функціоналу, автоматично формують рахунок, мають гнучке АРІ (інтерфейс програмування додатків) і легко інтегруються з різними сайтами.
-
Термінали
За даними Interkassa, навіть в умовах диджиталізації 55% населення віддає перевагу оплаті готівкою.
Андрій Шараєвський додає, що інтернет-магазини в таких випадках несуть багато ризиків, оскільки клієнт, наприклад, може легко відмовитися від товару після доставки.
Вихід — термінали. «Клієнт на сайті натискає кнопку „оплатити готівкою“, йому приходить рахунок, який він може роздрукувати або переглянути на телефоні, а потім оплатити через будь-який термінал», — пояснює Шараєвський.
-
Криптовалюти
Зараз Україна входить в топ-10 країн за кількістю користувачів криптовалютами. Тому, на думку Андрія Шараєвського, варто протестити, наприклад, акцію «Криптотиждень», пропонуючи ваші товари на сайті зі знижкою.
Читайте також: Кеш на дрібні витрати. В Приватбанку розповіли, скільки готівки знімають клієнти через каси магазинів
Навіщо потрібні платіжні системи
В Interkassa запевняють, що платіжна система допомагає робити більше покупок онлайн і збільшує кількість конверсій оплати на сайті.
Андрій Шараєвський виділив кілька функцій платіжної системи:
- Обслуговує покупців, захищаючи від незручностей і труднощів, пов'язаних з традиційними способами оплати.
- Забезпечує високу платіжно-пропускну здатність і оперативне зарахування грошей на баланс продавця.
- Забезпечує одночасний доступ до понад 50 платіжних систем різних видів.
- Підтримує різні валюти та економить на конвертації, дозволяючи налаштовувати продажі за кордоном.