Про це розповів СМО Interkassa Андрій Шараєвський на онлайн-вебінарі FinUpdate «Нові технології та клієнтський сервіс».

5 фішок, завдяки яким клієнти купують більше

  • Аррle Pay і Google Pay

За даними Interkassa, завдяки системам мобільних платежів конверсія в покупки зростає на 52%.

«Існує спеціальний коефіцієнт „покинутих кошиків“. Так от ми порахували, що кількість „покинутих кошиків“ упала на 52% у наших клієнтів, які користуються Аррle Pay і Google Pay», — говорить Андрій Шараєвський.

  • QR-коди

В Україні QR-коди недооцінюють, вважає СМО Interkassa. Але в Азії їх активно використовують.

Головні переваги — легка інтеграція в оффлайн (сайти, соцмережі, месенджери), універсальність використання, мінімум обмежень для створення рахунків.

Читайте також: Втрачені дзвінки. Чому компанії не реагують на 28% дзвінків клієнтів

  • Телеграм-боти

Телеграм-боти все більш популярні серед клієнтів для оплати будь-яких послуг, оскільки перетворюють замовлення в чомусь схоже на гру. Зараз їх використовують різні інтернет-магазини, ресторани, сервіси доставки.

«При цьому дохід 77% аудиторії телеграму становить від 30 тис. грн», — зазначає Андрій Шараєвський.

Як стверджує він, телеграм-боти не мають майже ніяких обмежень функціоналу, автоматично формують рахунок, мають гнучке АРІ (інтерфейс програмування додатків) і легко інтегруються з різними сайтами.

  • Термінали

За даними Interkassa, навіть в умовах диджиталізації 55% населення віддає перевагу оплаті готівкою.

Андрій Шараєвський додає, що інтернет-магазини в таких випадках несуть багато ризиків, оскільки клієнт, наприклад, може легко відмовитися від товару після доставки.

Вихід — термінали. «Клієнт на сайті натискає кнопку „оплатити готівкою“, йому приходить рахунок, який він може роздрукувати або переглянути на телефоні, а потім оплатити через будь-який термінал», — пояснює Шараєвський.

  • Криптовалюти

Зараз Україна входить в топ-10 країн за кількістю користувачів криптовалютами. Тому, на думку Андрія Шараєвського, варто протестити, наприклад, акцію «Криптотиждень», пропонуючи ваші товари на сайті зі знижкою.

Читайте також: Кеш на дрібні витрати. В Приватбанку розповіли, скільки готівки знімають клієнти через каси магазинів

Навіщо потрібні платіжні системи

В Interkassa запевняють, що платіжна система допомагає робити більше покупок онлайн і збільшує кількість конверсій оплати на сайті.

Андрій Шараєвський виділив кілька функцій платіжної системи:

  1. Обслуговує покупців, захищаючи від незручностей і труднощів, пов'язаних з традиційними способами оплати.
  2. Забезпечує високу платіжно-пропускну здатність і оперативне зарахування грошей на баланс продавця.
  3. Забезпечує одночасний доступ до понад 50 платіжних систем різних видів.
  4. Підтримує різні валюти та економить на конвертації, дозволяючи налаштовувати продажі за кордоном.