Що відомо про стартап

Серед інвесторів — фонд Almaz Capital і компанія Xsolla. У серпні 2019 року компанія перезапустила свою платформу: від моделі маркетплейса перейшла до біржі. Компанія зараз шукає ще до $2 млн інвестицій.

Зараз у DMarket близько 1 млн користувачів, а виручка в перші місяці 2020 року склала $450 000.

«Мені подобається те, що DMarket знаходиться на перетині п'яти зростаючих трендів в ігровій індустрії: просунуті соціальні ігри, торгівля віртуальними активами, мода, кіберспорт і блокчейн», — сказав Хоукінс.

За його словами, ринок внутрішньоігрових предметів повинен вистрілити в найближчі 10 років.

Компанію в 2017 році запустили засновник платформи торгівлі віртуальними предметами skins.cash Володимир Панченко, Тамара Сланова і співзасновник кіберспортивнго клубу Natus Vincere Олександр Кохановський (зараз є консультантом проекту).

У 2020 році, за словами Панченко, ігрова галузь під час коронакризи зросла, на відміну від інших індустрій. Зростання було як в продажах, так і в кількості користувачів.

Читайте також: У 2018 році українці витратили на відеоігри майже 180 мільйонів

«Якщо ще в кінці 2019, згідно з Newzoo, кількість гравців у світі становила 2,5 млрд осіб, то зараз це 2,7 млрд. Наші показники теж підскочили — за деякими ринками кількість користувачів збільшилася на 60% порівняно з коронакризовим періодом», — зазначив він.

На що витратять інвестиції

За словами Панченко, залучені гроші витратять на подальшу розробку DMarket Technology: це рішення, яке дозволяє розробникам ігор, гравцям, інфлюенсерам і брендам створювати контент для відеоігор і генерувати прибуток в іграх.

Сюди входять фінансові та торгові сервіси, швидкісна торгівля предметами, сервіси роботи для лідерів думок прямо в іграх і т. д. В майбутньому компанія планує вивести цю ж технологію на інші ринки індустрії розваг: музику, моду, кіно.