За його словами, з поширенням пандемії весь контент в соцмережах, який Megogo запускали раніше, став неактуальним. Тому все зупинили і стали шукати нові шляхи залучення підписників.

«Потрібно бути гречкою, корисними і гнучкими, бути ближче», — жартує Олексій Міллер.

Для любителів аудіо, серіалів і футболу

Не так давно Megogо відкрив свій майданчик для подкастерів. Тепер всі бажаючі можуть додавати свої подкасти через телеграм-бот. До того ж, під час карантину редакція оперативно створила ситуативні подкасти, де розповідали, що таке пандемія і карантин, як це працює і що робити, щоб не зійти з розуму вдома.

На платформі радили аудіокниги, фільми та серіали. «Ми робили підбірки, інтерактивні канали як «Друзі» або «Доктор Хаус», — ділиться Олексій Міллер.

Керівник SMM стверджує, що іноді серед сотні підбірок фільмів ми все одно не знаємо, що подивитися. «Найбільше люди довіряють своїм знайомим або блогерам. Так з'явилась окрема підбірка, де зірки — телеведучі, блогери або музиканти — рекомендують фільми, які варто подивитися», — говорить він.

Також у соцмережах Megogo запустили контент для любителів спорту. «У нас в компанії є спортивний коментатор Вадим Скічко. Дуже часто він нам задавав важкі запитання про футбол. Так з'явилися сторіз в соцмережах, де щотижня Вадим задає п'ять питань на різні теми», — коментує Олексій Міллер.

Читайте також: Карантин з користю. Хто найбільше заробляє на ізоляції

Всеукраїнська школа онлайн

Одним з особливих проектів у компанії вважають «Всеукраїнську школу онлайн». «Це проект з Офісом Президента України та Міністерством освіти», — зазначає керівник SMM.

Всі школярі могли вчитися вдома завдяки телевізору, ноутбуку або планшету. Щоб підтримати цей проект в Megogo робили спеціальний контент в соцмережах. Наприклад, показували, як зірки вчилися в школі, давали різні загадки або завдання.

Як результат, в освітній розділ заходило 300 тис. нових користувачів, а перегляди проекту на платформі Megogo досягли 3 млн.

В якості партнерської програми компанія Megogo використала особливий підхід у соцмережах. «Перший приклад з monobank, коли у них з'явився кешбек 20% за покупки на нашому сервісі. Другий — з Raketa. Ми розуміли, що часто замовляють їжу, щоб подивитися якийсь фільм разом зі своєю дівчиною або родиною», — розповідає Олексій Міллер.

Крім цього, щоб стати ближче до своєї аудиторії, стали активно постити ситуативні жарти про політ у космос та інше.

Нагадаємо, учасники онлайн-вебінару FinUpdate «Нові технології і клієнтський сервіс» не тільки дізналися більше про інструменти збільшення продажів в роздрібній торгівлі, а й отримали подарунки від партнерів розіграшу — Binotel, MEGOGO, UFL