«Ми з командою міської ради реалізовуємо сотні проєктів для харків'ян. Мене завжди хвилювала якість тих речей, які ми робимо, і зворотний зв'язок від кожного мешканця. Для ефективного управління проєктами і покращення їх роботи було створено комунальний заклад «Офіс реформ Харкова», — сказав міський голова Харкова Геннадій Кернес. — За його ініціативи разом з Приватбанком ми розробили чат-бот «Агент Х» для отримання постійного зворотного зв'язку за міськими проєктами — чи то запуск нового порталу, чи відкриття парку. Аналіз результатів допоможе врахувати реальні запити харків'ян».
Сьогодні за допомогою бота @X_agent_bot міська влада пропонує харків'янам оцінити один проєкт — медичний портал Helsi.me, який був запущений нещодавно. Надалі бот буде автоматично нагадувати жителям міста про можливість оцінити нові проєкти.
«Це, мабуть, перший в Україні досвід впровадження електронної демократії в одному з найважливіших її аспектів — оцінювання роботи органів влади і виконання взятих на себе KPI, — зазначила керівник проєкту «e-democracy» Приватбанку Марія Невзорова. — Харків дає хороший приклад іншим громадам і всім органам влади, як можна без зайвих витрат і непотрібної профанації оцінювати ефективність влади не лише в період чергових виборів».
Щоб виключити можливість підтасування результатів голосування, розробники бота передбачили проходження авторизації через Приват24. Ця система реалізована на декількох міських сервісах і довела свою ефективність.