Проти Alphabet був поданий позов в каліфорнійський федеральний суд. Позивачі хочуть стягнути з компанії по 5 тис. дол. за кожного користувача, повідомляє Рейтер.
Для збору особистих даних використовувався статистичний сервіс, рекламний менеджер і програми, встановлені на смартфон. За користувачами стежили навіть в режимі інкогніто. Але у Google відзначають: збір інформації залежить не тільки від пошукової програми, але і від переглядаються ресурсів. На думку експертів, сторони зможуть домовитися, а якщо корпорація і заплатить штраф – він буде незначним.
За рекламою в Google коштують великі гроші, саме тому з'являється інтерес до особистих даних клієнтів. Із загального обсягу виручки компанії за минулий рік в 165 млрд дол., реклама принесла – 135 млрд дол. Ефективність реклами підвищує, здавалося б, «секретна інформація» – інтереси користувачів, вік, місце проживання, улюблені місця відпочинку та інше.
Google за останні роки практично постійно отримує скарги і бере участь у судових розглядах. Європейська Комісія за три роки оштрафувала компанію на більш ніж 9 млрд дол., але всі штрафи були оскаржені. При цьому компанія враховує претензії і вносить зміни в роботу, щоб уникнути повторних позовів.
Як відзначає LBLV, способами роботи американської компанії незадоволені як в Європі, так і в США. У минулому році Гугл погодився виплатити французьким властям мільйон євро через махінації з податками. У Сполучених Штатах корпорацію підозрюють у монополізмі на рекламному ринку. В 50 штатах почалося розслідування всіх бізнес-напрямків Google.
Яна Пана, фінансовий аналітик LBLV