Що зросло
«У порівнянні з січнем, лютим і першою половиною березня 2020 року, в період з 16 березня по 30 квітня різко зріс обіг в категоріях „Бюджетні платежі“ — на 123%, „Кредитні організації“ — на 39% і „Комунальні платежі“ — на 16%.
Якщо розглядати всі категорії, а не тільки топ-10 найпопулярніших, найбільше обіг збільшився в категоріях „Грошові перекази“ — на 120% (зріс середній чек і кількість транзакцій) і „Сплата штрафів“ — 82%. Це очікувано: під час карантину безпечніше проводити такі платежі онлайн, а не в касі», — йдеться у повідомленні.
Читайте також: Бум віртуальних карт і покупки в інтернеті
Що впало
Водночас категорія «Нерухомість» впала на 100%. Крім цього, негативну динаміку показали галузі, які пов'язані з подорожами і розвагами: категорія «Транспортні квитки» знизилась на 90%, а «Онлайн-купони» — на 72%.
«Серед усіх категорій в терміналах найбільше зросла „Оплата штрафів“ — на 70%. У більшості сфер показники знизилися: на 100% в категорії „Блокчейн“, на 97% — »Готелі", на 96% — «Онлайн-купони», на 85% — «Бюджетні платежі», — додали в EasyPay.
Зазначається, що українці переважно оплачують мобільний зв'язок через термінали — 4 млн офлайн-транзацій проти 1,2 млн онлайн-платежів, таке ж співвідношення було і до запровадження карантину.
«Але все ж помітний загальне зростання інтересу до онлайну. Так, для онлайн-оплат кількість транзакцій зросла в 18-ти категоріях, а для оплат через термінали — тільки в 5-ти.
Середній чек активніше виріс у офлайн-платежів: позитивна динаміка відзначається в 23 категоріях оплат через термінали проти 16 категорій онлайн-оплат», — йдеться у дослідженні.