«Мінфін» порівняв, що обіцяють вкладникам банки з депозитним портфелем фізосіб понад 1 млрд грн та як будуть утримувати клієнтів.
Топ-3 найщедріші пропозиції для вкладників
Лідером серед найдохідніших банків за гривневими депозитами на 12 місяців залишається Форвард Банк. Тільки тепер він готовий платити клієнтам всього 14,5% річних. Хоча ще два тижні тому банк обіцяв річний дохід 16%.
На другому місці топ-10 розмістився Мегабанк, який пропонує вкладникам відкрити депозит під 13,6% річних.
Третю позицію розділили відразу чотири банки: Акордбанк, Альянс Банк, Кредит Дніпро Банк, Прокредит Банк. Вони обіцяють заплатити за депозит у гривні на 12 місяців 13,5% річних.
Читайте також: Швидкі гроші. Чи є сенс у депозиті на кілька тижнів
Гривневі депозити у великих банках різко подешевшали
Після тимчасового тайм-ауту банки почали активно знижувати ставки за вкладами у гривні. За останні два тижні дохідність гривневих депозитів «зрізали» 13 великих банків на 0,25-2% річних. Всього в огляді бере участь 31 банк.
«Це звичайна реакція ринку — зниження депозитних ставок слідом за зниженням облікової ставки та стабілізацією ситуації на грошовому ринку», — заявили в прес-службі Приватбанку.
Там стверджують, що разом зі зниженням ставок за вкладами Приватбанк знижує ставки за кредитами малому бізнесу, щоб стимулювати посткарантинний розвиток економіки.
Найбільше подешевшали вклади в нацвалюті в Укргазбанку і ОТП Банку — мінус 2% річних на всі терміни. Зараз вкладники ОТП банку отримають річний дохід 8%, незалежно від терміну розміщення грошей. Клієнти Укргазбанку зможуть заробити на гривневому депозиті на 9 або 12 місяців 10% річних, на 6 місяців трохи більше — 12%.
«Зниження ставок за депозитами на ринку не позначиться на відтоках коштів. В умовах стабільної ситуації на ринку вкладники, в першу чергу, звертають увагу не на максимальний рівень дохідності, а на надійність і якість сервісу банку», — вважають в Приватбанку.
На думку представників фінустанови, ті, кому є, що запропонувати клієнтам, крім ставки, будуть робити акцент на зручності сервісів, особливо дистанційних, якісному обслуговуванні, підтримці клієнтів і наданні не моно послуг, а всього комплексу обслуговування, в т. ч. і не тільки банківського.