Що це значить
Facebook і раніше надавала можливість завантаження каталогів в соцмережах, проте тепер рітейлерам буде досить завантажити каталог один раз, щоб він став доступний в декількох додатках.
«Це збільшить конверсію і зростання продажів малого бізнесу», — підкреслив Цукерберг.
Facebook планує зробити доступною функцію і на інших платформах, включаючи і WhatsApp Messenger, що дозволить рітейлерам отримати доступ до приблизно 3 млрд користувачів.
Читайте також: Facebook відзвітував про найнижче зростання виручки з моменту заснування компанії
Facebook нарощує зусилля з підтримки малих рітейлерів в умовах пандемії. Глава компанії заявив, що він особисто брав участь у розробці нової функції.
За його словами, «переважна більшість рекламодавців Facebook є малими підприємствами. З початку пандемії Facebook анонсувала програму підтримки малого бізнесу обсягом $100 млн.
Хоча новий сервіс буде безкоштовним, в довгостроковій перспективі онлайн-торгівля дозволить компанії збільшити рекламні доходи.
»Наша бізнес-модель заснована на рекламі, тому замість того, щоб брати з компаній плату за користування функцією торгівлі, ми вважаємо, що, якщо вона буде корисною, вони будуть більше витрачати на рекламу", — зазначає Цукерберг.
Читайте також: Facebook планує підвищити доходи за рахунок додаткових сервісів
В той же час не всі рітейлери зможуть продавати товари безпосередньо у соцмережах, пише CNBC. Таку можливість матимуть тільки ті компанії, які використовують функцію оформлення замовлення Checkout. Компанія бере комісію з продажів, здійснених таким способом.
Як зазначає Financial Times, новий сервіс буде конкурувати з іншими майданчиками онлайн-торгівлі, включаючи Amazon.com Inc. і eBay Inc.
Акції Facebook дорожчають на 1,7% на електронних торгах.
Нагадаємо
За 2019 рік акції Facebook подорожчали на 55%. На початку 2020-го папери піднялися до історичного максимуму – $224,2 за акцію, але позиції втримати не змогли.