З турботою про клієнтів Райффайзен Банк Аваль пропонує пройти повторну ідентифікацію онлайн.
Ідентифікація у 3 кроки:
- Зареєструйтеся у новому Raiffeisen Business Online без відвідування відділення банку з використанням ключа кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП; раніше — ЕЦП АЦСК).
- Заповніть опитувальник та підготуйте інформацію відповідно до переліку документів.
- Надішліть у банк через систему Raiffeisen Business Online заповнений опитувальник та необхідні документи, дотримуючись інструкції, та чекайте на відповідь співробітника банку.
Якщо у вас відбулися зміни в переліку осіб, котрі мають право розпоряджатися рахунками компанії, необхідно надати оновлені документи у відділення та пройти верифікацію всіх підписантів і, в разі необхідності, оновити ключі КЕП.
Перелік документів.
Для юридичних осіб.
Обов’язково надається:
- Опитувальник встановленої форми.
- Баланс (форма №1) та звіт про фінансові результати (форма №2) за останній звітний рік із відміткою контролюючого органу про отримання документів або квитанцією.
- Лист про структуру власності та її схематичне зображення.
У випадку зміни в раніше поданих до банку документах надати оновлені документи:
- Документи щодо зміни структури власності, в т.ч. кінцевих бенефіціарних власників (контролерів);
- Документи щодо внесення змін до установчих/реєстраційних документів (опис до статуту, протокол тощо);
- Оновлені документи у разі закінчення строку (припинення) дії/ втрати чинності/визнання недійсними поданих до банку документів (щодо призначення уповноважених осіб, довіреності, доручення, зміни переліку уповноважених осіб/представників клієнта, зміни ідентифікаційних даних уповноважених осіб/представників клієнта).
Для фізичних осіб – підприємців.
Обов’язково надається:
- Опитувальник встановленої банком форми.
- Документи, що підтверджують регулярний дохід: податкова декларація про майновий стан і доходи (за останній звітний рік)/ податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи – підприємця за останній звітний період.
У разі зміни в раніше поданих до банку документах:
- закінчення строку (припинення) дії/ втрати чинності/визнання недійсними поданих до банку документів (паспортного документу, довіреностей, доручень, зміни ідентифікаційних даних довірених осіб клієнта).
Пам’ятка передачі документів для повторної ідентифікації в Raiffeisen Business Online.