Що найчастіше замовляють
Найбільш затребуваним продуктом у період карантину стали банани. На другому місці картопля — її купують удвічі рідше за банани. Третє місце здивувало — у пік пандемії українці масово купували пиво торгової марки Corona.
На овочі та фрукти припадає понад 20% від загальної кількості замовлень продуктів, на молочну продукцію та солодощі на 12,6% і 11,5% відповідно.
Читайте також: Садовий інвентар і спорттовари потрапили у топ продажів
Алкогольна продукція користується високим попитом, займаючи 11%, а ще 8,5% в кошику споживача займають безалкогольні напої. Попит на тютюнові вироби становив всього 1,5%.
Читайте також: Як змінилися настрої бізнесу на карантині (дослідження)
На м'ясо, рибу й ковбасні вироби припадає 8% від всіх замовлених продуктів. По 4% на хліб і випічку, товари особистої гігієни та побутову хімію, а також снеки. Попит на тютюнові вироби становив всього 1,5%.
Раніше повідомлялося
- Карантин дав потужний поштовх розвитку онлайн-бізнесу і привчив українців до віртуальних покупок. Кілька цікавих кейсів «Мінфін» відшукав на онлайн-вебінарі FinUpdate «Успішний бізнес в online. E-commerce сьогодні і яким він буде завтра».