За словами представника сервісу OLX, в умовах коронакризи перехід в онлайн є необхідною умовою подальшого існування бізнесу. Але, щоб успішно розвиватися, потрібно не тільки адаптуватися до нових умов, але й врахувати клієнтський досвід. Адже запити споживачів за час карантину суттєво змінилися.
У топ-10 підкатегорій, на які виріс попит з початку весни, потрапили:
- Садовий інвентар (кількість відгуків збільшилася на 178%; пропозиця виросла на +34%.
- Продукти харчування ( відгуки +178%; пропозиція +2%).
- Сад і город (відгуки + 124%; пропозиція +26%).
- Спорт і відпочинок (відгуки +96%, пропозиція +3%).
- Дитячий транспорт (відгуки +81%, пропозиція +9%).
- Мотозапчастини і мотоаксесуари (відгуки +76%; пропозиція +34%).
- Будівництво і ремонт (відгуки +67%; пропозиція +5%).
- Кліматичне обладнання (відгуки +51%; пропозиція -1%)
- Предмети інтер’єру (відгуки +50%; пропозиція -2%).
- Іграшки (відгуки +48%; пропозиція +0%).
Читайте також: Як змінилися настрої бізнесу на карантині (дослідження)
Малому і середньому бізнесу зараз варто звернути увагу на категорії, які користуються попитом, але відчувають суттєвий брак пропозиції. Серед них, зокрема, продукти харчування, товари для спорту і відпочинку, а також дитячий транспорт.