Зокрема, із 18 травня 2020 року:
- Знову почнуть працювати 71 відділення банку, які знаходяться у містах та тимчасово не обслуговували клієнтів під час карантину.
- Повертаються до обслуговування клієнтів без попереднього запису (за живою чергою) у відділеннях, що знаходяться у районних центрах. Графік їхньої роботи поки залишається скороченим: 09:00-15:00, перерва 12:00-13:00.
- Подовжується на одну годину графік роботи у відділеннях в обласних центрах та містах: 10:00-17:00, перерва 13:00-14:00. При цьому для обслуговування у них все ще потрібно буде попередньо записатися по спеціальному номеру телефона Інформаційного центру: 0 800 501 900 (безкоштовно в межах України).
Як і до цього, вхід у відділення банку дозволяється лише клієнтам у захисних масках. Відвідувачам необхідно очікувати своєї черги на вулиці з дотриманням безпечної відстані не менш ніж 1,5-2 м один від одного. У приміщенні відділення можуть перебувати не більш ніж 3-5 осіб одночасно та на безпечній відстані 1,5-2 м один від одного.
Нагадуємо, що більшість послуг, якими найчастіше користуються клієнти, можна також отримати через дистанційні канали. Будь ласка, користуйтеся ними:
- Для приватних клієнтів – Raiffeisen Online. Якщо ви ще не зареєстровані, встановити додаток та зареєструватися можна онлайн, перейшовши за цим посиланням.
- Для бізнес-клієнтів – Raiffeisen Business Online за посиланням.