Дивіться запис конференції за посиланням.
На початку конференції Вадим Мороховський детально розповів про внутрішньоукраїнську та світову ситуації на ринку, дав експертну інформацію щодо банківського сектору та детально описав клієнтам позицію, якої дотримується Восток Банк під час карантину.
«Банк повинен заходити в кризу з запасом ліквідності, а виходити з репутацією, це правило працює також і для інших підприємств. Розуміючи, що нас може очікувати криза, ми почали готуватися ще в лютому. Тому банк має великий запас ліквідності та чітку антикризову стратегію. Це дозволяє працювати беззбитково, повністю зберігаючи робочий колектив і заробітну плату співробітникам», – прокомментував Вадим Мороховський.
У конференції взяли участь 270 підприємців з різних сфер діяльності, які мали змогу поставити конкретні запитання та отримати відверті відповіді та поради безпосередньо від Голови Правління Восток Банку. Як зараз Восток Банк почуває себе на ринку; чи приймає банк участь у державній програмі «Доступні кредити 5-7-9%»; як Вадим Мороховський бачить подальший розвиток будівельного та агробізнесу, які перспективи має зелена енергетика; чи буде банк продовжувати діючі овердрафти і кредити для клієнтів в зв'язку з кризою, чи зміняться критерії їх видачі – саме такі питання хвилювали клієнтів.
«Ми пропонуємо сприймати цей непростий час, як хорошу можливість навчитися приймати незвичайні рішення і продовжувати діяти. Спілкуючись ці 2 місяці з сотнями клієнтів Банку Восток, я зрозумів, що людям не вистачає інформації про реальну ситуацію в банківській системі. Також не вистачає прикладів конкретних дій, які наші клієнти зможуть зробити для поліпшення, а може навіть порятунку свого бізнесу. Організувавши розмову з відкритими питаннями і відповідями, ми сподіваємося, що цей обмін досвідом стане в нагоді нашим клієнтам для прийняття правильних і ефективних рішень. Адже зараз, як ніколи, важливо проявляти єдність і взаємну підтримку», – повідомив Голова Правління Восток Банку Вадим Мороховський.
Після конференції банк отримав ще багато запитань, на які оперативно готує відповіді. Вже зараз можна сказати, що такий формат виявився дуже ефективним та надалі zoom-конференції з Головою Правління стануть невід’ємною складовою комунікації Восток Банку з клієнтами.