Хто в плюсі: про роботу інтернет-магазинів

Платіжна платформа Fondy надала статистику про те, як змінювалися споживчі настрої за час карантину. За перші два тижні карантину магазини пішли в мінус через обмеження в офлайні. Але через короткий час відіграли падіння. І онлайн-продажі товарів навіть перевищили позначку, яка спостерігалася до карантину.

На жаль, не всім сферам вдалося відіграти падіння. «Очевидно, що туризм, транспорт, кінотеатри, оффлайн-івенти постраждали більше. У той час як служби доставки, навпаки, отримали приріст трафіку клієнтів», — розповідає керівник відділу продажів платіжної платформи Fondy Євген Мілокумов.

Читайте також: Де і що купують українці під час карантину — опитування CBR

Мілокумов поділився кейсами двох клієнтів платіжного провайдера Fondy: магазину дитячого одягу та товарів Chicco і служби доставки Glovo.

«До кризи у них була природна турбулентність: хтось показував зростання, а хтось залежно від сезону відчував падіння трафіку. Після того, як ввели карантин, перші два-три тижні всі намагалися пристосуватися. А потім показали стрімке зростання: хто на 70%, а хто на 200%», — говорить він.

«Вміння швидко переорієнтуватися на онлайн-продаж зіграло ключову роль у виживанні компаній і приватних підприємців», — резюмує Євген Мілокумов.

Читайте також: Робота в мережі: 7 простих способів підробітку на карантині

Як писав «Мінфін», 8 травня пройшов онлайн-вебінар FinUpdate «Успішний бізнес в online. E-commerce сьогодні і яким він буде завтра». Спікери поділилися аналітикою і успішними кейсами про те, як бізнес пристосовується до умов карантину і як змінюються запити споживачів.

Тим часом 11 слухачів отримали можливість виграти на вікторині уваги подарунки та сертифікати від партнерів — Eldorado, Lamoda, Foodex24, Vepryk, AquaMelan, Sotto Voce Beauty.