Мене вражають і надихають зусилля, яких доклав кожен з нашої команди для зміцнення банку і допомоги клієнтам. Я хочу поділитися з вами деякими з наших досягнень за ці 50 днів:
- Клієнтам усіх сегментів доступні продукти та послуги банку у повному обсязі.
- Попри карантин, ми спостерігаємо високу ділову активність клієнтів у багатьох сегментах. Понад 100 нових корпоративних клієнтів протягом цих днів відкрили рахунки.
- 90% наших відділень працюють і близько 800 співробітників фронт-офісу на своїх робочих місцях задля вас щодня!
- Ми розробляємо багато інструментів для онлайн-операцій, щоб мінімізувати необхідність відвідування банку. Більшість щоденних операцій зараз доступні з дому.
- Підтримуємо тих клієнтів, які опинилися у складній ситуації, і працюємо з кожним індивідуально. Більше 1000 роздрібних клієнтів вже отримали кредитні канікули.
- Ми продовжуємо створювати нові продукти та оптимізувати сервіси, а також нові опції, щоб послабити тиск на бюджети клієнтів.
- Ми продовжуємо кредитувати роздрібних і корпоративних клієнтів.
- Підтримуємо аграріїв під час посівної кампанії, їм доступні всі необхідні фінансові продукти, таким чином забезпечуючи врожай України. Наразі понад 200 клієнтів агробізнесу отримали фінансування.
- Як лідер на ринку автокредитування ми допомагаємо клієнтам купувати нові автівки. Близько 800 клієнтів отримали автокредити під час карантину.
- 85% співробітників головного офісу працюють віддалено. Завдяки нашій діджитал-трансформації віддалена робота не впливає на ефективність банку.
- Ми виконуємо усі зобов'язання перед командою, жодних скорочень. Навіть прийняли на роботу 29 нових колег.
- Ми вже надали 1,3 млн гривень благодійної допомоги, щоб обладнати лікарні для протидії COVID-19.
Я дуже пишаюся тим, що наші клієнти, співробітники і суспільство можуть покладатися на Креді Агріколь.
Дякую всім за те, що ви з нами!
Карлос де Корду, Голова Правління Креді Агріколь Банку в Україні