Звертаємо вашу увагу, на те що нові вимоги не поширюються на більшість звичайних операцій з переказу коштів на оплату житлово-комунальних послуг, з метою погашення заборгованості за кредитом, зі здійснення податкових платежів і зборів, штрафних санкцій до бюджетів і Пенсійного фонду та жодним чином не вплинуть на можливість розрахунків картками в торгівельній мережі. Також вимоги фінансового моніторингу не поширюються на перекази готівкою в межах України, якщо сума переказу менше 5 тис. грн.

У звязку з нововведеннями, для вашої зручності РВС Банк надає відповіді на найпопулярніші запитання:

Чи потрібно проходити додаткову ідентифікацію?

  • Існуючим клієнтам РВС Банку не потрібно спеціально проходити додаткову ідентифікацію чи подавати до банку додаткові документи. При оформленні договору на обслуговування банк уже ідентифікував вас, як клієнта.
  • РВС Банк стежить за тим, щоб клієнти вчасно проходили процедуру актуалізації раніше наданих до банку даних. При необхідності актуалізації даних ви отримаєте відповідне повідомлення. Самостійно звертатися в банк потрібно у разі, якщо відбулися зміни ваших даних, раніше наданих до банку.

Чи потрібно надавати документи на підтвердження походження коштів?

  • Банк зобов’язаний уточнювати джерело походження коштів, якщо сума операцій складає 400 тис. грн і більше (раніше ліміт складав 150 тис. грн).
  • Звітувати про джерело походження коштів, якщо сума не перевищує 400 тис. грн не потрібно у разі, коли банк розуміє, що операції відповідають фінансовим можливостям клієнта.

Якщо сума платежу перевищує 400 тис. грн, але клієнт не може підтвердити джерело походження коштів?

  • Банк фіксує рух безготівкових коштів клієнта, а отже має часткове уявлення про його фінансову історію. На основі цих даних а також інформації про рівень доходів, наданої клієнтом під час укладання договору на обслуговування, банк робить висновки, фінансові операції на які суми є звичними та допустимими для клієнта. Якщо банк розуміє, що сума фінансової операції відповідає фінансовим можливостям клієнта, банк схвалить операцію без додаткових документів.

Як проводити готівкові перекази через касу?

  • Щоб провести готівковий переказ клієнту потрібно звернутися у відділення банку. При собі потрібно мати паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу.
  • Якщо сума готівкового переказу перевищує 400 тис. грн і платник не був раніше ідентифікований банком, банк зобов’язаний здійснити належну перевірку платника, в тому числі з’ясувати джерело походження коштів при здійсненні аналізу відповідності фінансової операції наявній у банка інформації про діяльність клієнта. Клієнту запропонують заповнити коротку анкету та попросять надати підтверджуючий документ (довідку про доходи, документ, що засвідчує отримання спадщини, договір купівлі/продажу тощо).

Як проводити готівкові перекази через платіжні термінали (ПТКС)?

  • Готівкові перекази через ПТКС на суму до 5 тис. грн не потребують ідентифікації платника – порядок оплати платежів у межах цього ліміту не змінюється.

Як оплачувати комунальні послуги?

  • Для тих клієнтів, які оплачували комунальні платежі та послуги зв’язку у мобільному додатку чи веб-версії онлайн-банкінгу, процедура оплати залишиться без змін незалежно від суми оплати.
  • Клієнти, які сплачували комунальні платежі та послуги зв’язку через каси банку чи термінали самообслуговування, можуть і далі продовжувати це робити – ідентифікація платника комунальних послуг не потрібна.

Як проводити безготівкові перекази?

  • Умови проведення безготівкових переказів для клієнтів РВС Банку з картки на картку, з картки на рахунок або з рахунку на рахунок РВС Банку або інших банків залишаються без змін.