Попри те, що показник виручки виявився на 2% вище за прогнози аналітиків Refinitiv і склав 18%, для Facebook такий показник зростання виявився найнижчим за весь час існування компанії.
Фінансові показники
При цьому, чистий прибуток компанії склав $ 4,9 млрд при зростанні продажів реклами на 17% до $ 17,44 млрд.
У Facebook додали, що доходи від реклами стабілізуються після різкого зниження в березні через пандемію. Також у звіті йдеться, що перші показники за квітень виглядають багатообіцяюче.
У Facebook відзначили зростання ігрової реклами і стабільні витрати рекламодавців, які працюють в сфері технологій і електронної комерції. Відзначається, що це допомагає компенсувати падіння реклами в автомобільному і туристичному секторі.
Читайте також: Facebook планує підвищити доходи, використовуючи додаткові сервіси
При цьому витрати компанії зросли всього на 1% і склали $ 11,84 млрд.
Також компанія знизила прогноз по видатках на рік з $ 54−59 млрд до $ 52−56 млрд, пояснивши це скасуванням багатьох заходів, поїздок і скороченням набору персоналу.
Сумарна аудиторія всіх додатків компанії склала 2,99 млрд користувачів в місяць.
Нагадаємо
За 2019 рік акції Facebook подорожчали на 55%. На початку 2020-го акції піднялись до історичного максимуму – $224,2 за акцію, але позиції втримати не змогли.