По завершенню першого кварталу поточного року виробник спортивного одягу Adidas AG повідомив про зниження чистого прибутку на 95%. Показник зменшився у 20 разів, опустившись в річному співвідношенні з 632 мільйонів євро до 31 мільйонів євро, відзначають експерти lblv.com.
У прес-релізі компанії вказується, що прибуток від операцій, що тривають, зменшився на 97% – практично в 32 рази. За рік значення знизилось з 631 мільйона євро до 20 мільйонів євро. Також відзначається зниження виручки на 19% – до 4,75 мільярда євро з торішніх 5,88 мільярда євро.
Керівництво компанії очікує, що виручка у другому квартальному періоді без урахування валютних коливань знизиться більше, ніж на 40% через епідемію коронавірусу. Виробникові спортивних товарів довелось закрити магазини в АТР та інших частинах світу через карантинні заходи, покликані стримати поширення COVID-19. Також Adidas повідомляє, що у другому кварталі отримає збиток.
У Китаї відзначається поступове відновлення продажів. При цьому в березні онлайн-продажі збільшились на 55%.
В середині квітня влада Німеччини підтвердила надання кредиту компанії для підтримки бізнесу в період пандемії розміром у 3 мільярди євро. Умовою отримання фіндопомоги було припинення дивідендних виплат до липня наступного року (на термін дії кредиту).
Котирування акцій компанії після виходу звітності почали знижуватись, опустившись до 205,3 євро за штуку, повідомляє lblv.com. З початку року капіталізація Adidas зменшилась на 27,3% – до 40,25 мільярда євро.
Єва Орлова, фінансовий аналітик LBLV.com.