Альфа-Банк Україна продовжує активно розвивати онлайн-сервіси для представників малого та середнього бізнесу і своєчасно підтримувати український бізнес необхідними інструментами для віддаленої роботи, що особливо важливо під час дії карантину.
На діджитал-платформі «ОК, Альфа!» вже реалізовано зручні інструменти, завдяки яким бізнес може повноцінно працювати віддалено, без необхідності відвідувати відділення банку. Це і можливість дистанційно відкрити основний і додаткові рахунки, замовити бізнес-картку, підключити торговий еквайринг і багато інших.
У квітні «ОК, Альфа!» запустив ще один сервіс – зарплатний проект, який стане незамінним для бізнесу із залученням штату співробітників. Зайшовши в особистий кабінет на діджитал-платформі «ОК, Альфа!», підприємець може дистанційно оформити підключення зарплатного проекту, додати нових співробітників, створити відомості для виплат співробітників з одночасним створенням необхідних податкових платежів.
Заявка на підключення зарплатного проекту оформляється в онлайн-режимі. Після обробки банком заявки на підключення послуги клієнт може замовити картки для співробітників, вибравши відповідну опцію. Якщо у клієнта був раніше підключений зарплатний проект в Альфа-Банку Україна, йому буде автоматично доступне замовлення карток новим співробітникам і формування зарплатних відомостей.
Альфа-Банк Україна постійно шукає додаткові рішення, щоб підтримати роботу підприємців та забезпечити їх всіма необхідними банківськими сервісами в онлайн режимі.