Про це розповіли учасники вебінару «Готівка на карантині. Революція платежів», який проходив в рамках проекту FinUpdate, організованого BankOnline.

Відновлення е-комерції

У середині березня сегмент електронної комерції дав збій. Позначилися, в першу чергу, відсутність попиту на квитки та затишшя у туристичній галузі. Але ситуація вирівнюється.

«Люди посиділи вдома, зрозуміли, що криза надовго, і потихеньку починають втягуватися в роботу. Як результат – планомірний ріст покупок онлайн», – розповів директор департаменту транзакційного бізнесу АТ «Таскомбанк» Євген Закалата.

Наприклад, в Конкорд банку зафіксували збільшення онлайн-покупок на 30%.

Читайте також: Бум віртуальних карт і покупки в інтернеті

Лідери продажів

Найчастіше онлайн купують товари для особистого й сімейного користування: продукти, техніку, косметику, спорттовари, а також все, що пов'язано із здоров'ям. Але незважаючи на загальні тенденції, вподобання клієнтів різних банків дещо відрізняються.

Читайте також: Місяць у карантині. Як і на що українці витрачали гроші в березні

За статистикою Приватбанку, на перших місцях серед онлайн-чемпіонів виявилися магазини спиртних напоїв, супермаркети, техніка, електроніка. Вони показали колосальний приріст – більше 300 %.

До п'ятірки лідерів також потрапили аптеки. Але їх приріст скромніший – лише 128%.

Клієнти Таскомбанку також багато витрачають на здоров'я і електроніку. У числі топ-покупок – товари, пов'язані зі спортом, настільні ігри, книги.

Свої витрати на час карантину переглянули клієнти Конкорд Банку. У березні порівняно з попереднім місяцем, вони збільшили покупку товарів для особистого й сімейного користування, оплату бізнес-послуг і комуналки.

А ось витрати на придбання побутової техніки та одягу скоротили.

Про проект

Проект FinUpdate допомагає бути в курсі останніх подій на ринку фінпослуг. Кожен четвер ініціатор та організатор проекту BankOnline збирає пул експертів для обговорення актуальних питань у форматі вебінарів.

Перший вебінар був присвячений темі «Ринок МФО: реалії, перспективи, прогнози». Учасники обговорили антикризові стратегії і озвучили прогнози розвитку галузі після закінчення карантину.

На другому вебінарі «Готівка на карантині. Революція платежів» експерти проаналізували зміну поведінку користувачів фінансових послуг під час карантину і до яких трансформацій це підштовхує бізнес.