Відтепер Бізнес Клієнти Райффайзен Банку Аваль через чат-бот можуть передавати податкову звітність (доступно для фізичних осіб – підприємців), а також дізнаватися про зміни в законодавстві та інших нормативних актах.
Сервіс надання підприємцями податкової звітності через Чат-бот Бізнес Консьєрж-сервіс пропонується безкоштовно. Щоб скористатися ним, достатньо увійти в чат-бот банку і, натиснувши кнопку «Передача звітності», зробити кілька кроків онлайн, слідуючи інструкціям. Після відправки звіту податкова вже за кілька годин надішле вам у чат-бот першу квитанцію – про отримання звіту та другу – про його успішне подання. Все просто.
Наступного разу нагадування про подання чергового звіту прийде автоматично, в залежності від групи ФОП – через квартал або на час подання річного звіту.
Для отримання новин щодо змін в нормативних актах заходьте у відповідний розділ Чат-боту Бізнес Консьєрж-сервісу та будьте в курсі всіх нововведень. Крім того, всі користувачі чат-боту будуть отримувати найактуальніші новини та зміни в законодавстві на постійній основі.
Чат-бот Бізнес Консьєрж-сервіс – це месенджер для клієнтів Бізнес Банкінгу Райффайзен Банку Аваль, доступний у Viber, Telegram і FB Messenger та створений для зручної комунікації клієнта з банком.
Крім того, клієнти банку, які обслуговуються на умовах пакетів «Бізнес Еліт +» та «Бізнес Комфорт», мають можливість безкоштовно користуватися послугами Бізнес Консьєрж-сервісу, що також представлений у чат-боті.
Підтримку через цей чат-бот надає команда кваліфікованих спеціалістів, що працює 24/7 та виконує і бізнес, і особисті запити представників та власників бізнесу.
До того ж Бізнес Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть через Бізнес Консьєрж-сервіс безкоштовно скористатися послугами юристів, бухгалтерів, перекладачів, дизайнерів, кур’єрів тощо.
Більше про чат-бот та як його активувати – тут
Залишайтеся вдома та займайтеся бізнес-справами дистанційно!