Конкурс «FinTeens: Покоління фінансово незалежних» проводиться вперше для розробки корисних, оригінальних і інноваційних матеріалів для дітей 10-15 років на тему фінансової грамотності. Кожна команда студентів буде працювати з менторами — експертами Ukrsibbank BNP Paribas Group.
«Під час карантину 55% людей при зупинці надходження доходів мають заощадження менше, ніж на місяць, 17% — на 2 місяці, а 8 і 9% на 3 місяці і півроку відповідно. Тому навчання фінансової грамотності вже зі школи є важливим інструментом для виховання свідомого покоління фінансово незалежних людей», — зазначила Голова Правління Центру «Розвиток КСВ» та ініціатор Конкурсу, Марина Саприкіна.
«Ukrsibbank як банк майбутнього прагне виховувати фінансову грамотність, починаючи з дитинства, — розповіла Яніна Ольховська, директор з комунікацій, КСО і залученості Ukrsibbank BNP Paribas Group. — Як частина глобальної фінансової Групи BNP Paribas ми прагнемо створити банк з високими стандартами і позитивним впливом на навколишнє середовище і суспільство. Розуміючи важливість питання фінансової грамотності, ми вирішили розробити конкурс, який з одного боку приваблює молодь — студентів до пошуку креативних рішень, дає їм можливість проявити себе, розробити корисні матеріали для підлітків, а також знайомить їх з експертизою наших менторів. А з іншого — ми отримуємо робочі матеріали для школярів, які повинні навчити їх фінансової грамотності».
У конкурсі взяли участь команди з більш ніж 20 ВНЗ України, серед яких обрані 12 команд, що представляють університети Києва, Кривого Рогу, Луцька, Тернополя, Маріуполя та інших міст. У травні на фіналі конкурсу команди представлять проекти і розроблені матеріали. Організатори оберуть переможців згідно критеріям фінансової грамотності, практичності, оригінальності та інноваційності. Головний приз — планшети Apple кожному члену команди переможців.
Юлія Шумик, лідер команди Луцького Національного технічного університету, зазначила: «Цей конкурс — цікава можливістю для студентів. Ми з командою плануємо розкласти нашу ідею — створення тематичної сторінки в соцмережі «Instagram» — за методикою «Дизайн мислення». Впевнена, що участь у конкурсі допоможе нам, студентам 2 курсу в розвитку власної кар'єри».