За його словами, зараз через пандемію коронавірусу в світі поштові оператори Канади, Іспанії, Німеччини, Казахстану і Південної Кореї закрили прийом експортних відправлень, деякі країни скоротили роботу сортувальних центрів і митних пунктів і почали використовувати вантажні поїзди для транзиту своїх відправлень.
«Укрпошта, розуміючи свою важливу роль у забезпеченні експорту для малого і середнього бізнесу, особистих потреб громадян, прийняла рішення не припиняти відправлення з України, а також не змінювати тарифи, незважаючи на зростаючі витрати», — запевнив Смілянський.
Він зазначив, що в умовах повного закриття пасажирського авіасполучення Укрпошта планує ввести інші шляхи доставки, зокрема, використовуючи вантажні рейси, Turkish Airlines, транзит разом з компанією «Елерон» і AirBaltic з аеропорту «Жуляни» та аеропорту Львова.
Таким чином буде забезпечено регулярне вантажне повідомлення в Європу і США, а також діють наземні маршрути в Молдову, Румунію, Польщу, Латвію, Естонію, Словаччину, Чехію та інші географічно близькі до України країни.
«Витрати на транспортування пошти у країну призначення зросли в 2-3 рази у різні напрямки. Але Укрпошта прийняла рішення не вводити додаткові надбавки за доставку, а також не скасовувати дію програми лояльності для експортерів. Всі знижки будуть збережені», — запевнив Смілянський.
Разом з тим він попередив, що терміни доставки відправлень можуть бути довшими, оскільки терміни транзиту між митницями України і країн призначення можуть бути від 2 днів до 2 тижнів, але можуть відбуватися аномальні випадки транзиту в 3-4 тижні.