• скасував абонплату за POS-термінал для клієнтів, які припинили свою діяльність у зв’язку з карантином;
  • скасував збільшення вартості проведення платежів у гривнях;
  • скасував щомісячну комісію за корпоративними картками для юридичних осіб;
  • переглядає графіки сплати процентів та основної заборгованості за кредитами;
  • погоджує індивідуальні тарифи на банківські послуги;
  • активно кредитує клієнтів – підприємців МСБ;
  • збільшив ставки за депозитними продуктами;
  • запровадив додаткові бонуси за оформлення депозиту онлайн.

Щоб дізнатися подробиці, звертайтесь до чат-бота та до Центру клієнтської підтримки, який працює в режимі 24/7.

Користуйтеся банківськими послугами дистанційно за допомогою інтернет-банкінгу «Клієнт-Банк» для бізнесу.