«Своїм завданням ми завжди бачили створення комфортних умов співпраці та обслуговування, щоб допомагати бізнесу розвиватися та виходити на новий рівень. Ми розуміємо, що нині багато торговців, які були змушені припинити роботу, потребують підтримки для подальшого відновлення своєї діяльності. Саме тому ми скасовуємо щомісячну плату за користування терміналами на час карантину», – зазначив Сергій Бочаров, заступник голови правління Таскомбанку.
За відсутності операцій за POS-терміналами своїх клієнтів з початку карантину, банк за власною ініціативою скасує оплату щомісячної комісії до закінчення карантину. Повідомлення про це клієнти отримають через SMS до 1 квітня 2020 року. У разі, якщо підприємець був змушений призупинити бізнес через карантин, але не отримає повідомлення, просимо звернутися у контакт-центр Таскомбанку за телефоном 0 800 503 580.