Як зросли продажі
- За період 16-22 березня продажі нових легкових автомобілів, порівняно з тижнем до карантину (9-15 березня), в середньому збільшилися на 74%.
Причина зростання
- Велику роль в цьому процесі зіграли коливання гривні, маркетингові акції, загальний ажіотаж і чутки про майбутній дефіцит автомобілів.
Низка операторів фіксували зростання продажів на 30, 90 і 121%.
Читайте також: Новий податок на авто з пробігом: як зміняться ринок і ціни
Найбільше зростання відзначено в бюджетному сегменті, при цьому лідерство належить компанії Renault (+121%).
За березень компанія відзначає зростання на 36% у продажі нових легкових автомобілів.
Читайте також: Коронавірус дістався автопрому: що буде з поставками автівок в Україну
Ситуація на авторинку
Коронавірус може сильно підкосити світову автомобільну промисловість. Результатом кризи стануть мільйони недопроданих машин і фінансові втрати виробників.
Світовий авторинок лихоманить. У Китаї на хвилі коронавірусу закрилося декілька заводів з виробництва автомобілів і комплектуючих. Зокрема, зупинилися заводи Tesla, Hyundai, Ford, Toyota, Honda, підприємства Nissan з виробництва запчастин тощо. Так як Піднебесна за останні роки стала одним із центрів світової автомобільної промисловості, постраждали заводи і в інших країнах — їм просто немає з чого збирати авто.
І, хоча епідемія коронавірусу в Китаї пішла на спад, робота місцевих автозаводів повністю не відновлена. Плюс — почало лихоманити європейське виробництво, зокрема, італійські заводи.