Банк пильно слідкує за станом здоров’я співробітників та забезпечує їх необхідними захисними матеріалами. Частина працівників, які не залучені до обслуговування клієнтів, перейшла на дистанційну роботу.
Для дотримання карантинних заходів та з метою профілактики у зв’язку із загрозою поширення COVID-19 банк вводить на період карантину додаткові правила:
1. Щодо перебування Клієнтів у відділеннях банку:
- Одночасно в приміщенні може перебувати не більше п’яти людей.
- Дотримання дистанції не менше 3 метрів від інших відвідувачів всередині відділення.
- Якщо у відділені більше 5 клієнтів – очікувати свою чергу на вулиці (також з дотриманням безпечної відстані не менше 3 метрів).
Співробітники банку допоможуть вам з дотриманням черги та запросять відразу по завершенню обслуговування попереднього клієнта.
2. Встановлюється додаткова «санітарна година» з 13:00 до 14:00. У вихідні відділення наразі не працюють.
3. Щодня дезінфікуються всі приміщення у відділеннях.
Рекомендується уникати відвідання людних місць і без нагальної потреби не приходити до відділення банку, мінімізувати контакт із готівкою та монетами, натомість користуватися платіжними картками та дистанційними сервісами банку для оплати покупок і послуг.
- Мобільний додаток О.Банк
- Інтернет-Банкінг — та новий Інтернет-Банкінг
- Погашення кредитів онлайн
Крім того, у банку також працює мережа терміналів ІBOX, у яких можна погасити кредит та сплатити інші види послуг без контакту з людиною. В такому разі, авжеж, скористайтеся антибактеріальними засобами.
Інформацію та консультацію про послуги та діяльність банку також ви можете отримати на сайті, в соц. мережах або зателефонувавши в контакт-центр:
- для фізичних осіб 0 800 50 20 30
- для бізнес-клієнтів 0 800 50 10 40
- для дзвінків з закордону 034 255 87 62