Банк пильно слідкує за станом здоров’я співробітників  та забезпечує  їх необхідними захисними матеріалами. Частина працівників, які не залучені до обслуговування клієнтів, перейшла на дистанційну роботу.

Для дотримання карантинних заходів та з метою профілактики у зв’язку із загрозою поширення COVID-19 банк вводить на період карантину додаткові правила:

1. Щодо перебування Клієнтів у відділеннях банку:

  • Одночасно в приміщенні може перебувати не більше п’яти людей.
  • Дотримання дистанції не менше 3 метрів від інших відвідувачів всередині відділення.
  • Якщо у відділені більше 5 клієнтів –  очікувати свою чергу на вулиці (також з дотриманням безпечної відстані не менше 3 метрів).

Співробітники банку допоможуть вам з дотриманням черги та запросять відразу по завершенню обслуговування попереднього клієнта.

2. Встановлюється  додаткова «санітарна година» з 13:00 до 14:00. У вихідні відділення наразі не працюють.

3. Щодня дезінфікуються всі приміщення у відділеннях.

Рекомендується уникати відвідання людних місць і без нагальної потреби не приходити до відділення банку, мінімізувати контакт із готівкою та монетами, натомість користуватися платіжними картками та дистанційними сервісами банку для оплати покупок і послуг.

Крім того, у банку також працює мережа терміналів ІBOX, у яких можна погасити кредит та сплатити інші види послуг без контакту з людиною. В такому разі, авжеж, скористайтеся антибактеріальними засобами.

Інформацію та консультацію про послуги та діяльність банку також ви можете отримати на  сайті, в соц. мережах або зателефонувавши в контакт-центр:

  • для фізичних осіб 0 800 50 20 30
  • для бізнес-клієнтів 0 800 50 10 40
  • для дзвінків з закордону 034 255 87 62